Pazar, Haziran 28, 2026
  • Giriş
Haber Kuzey
Advertisement
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Haber Kuzey
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster

Hekimler Sendikası: Hemşireler artan iş yükü ve ağır çalışma koşullarıyla sağlık hizmetlerini sürdürüyor

haberkuzey haberkuzey
Mayıs 12, 2026
içinde Kıbrıs
0
Hekimler Sendikası: Hemşireler artan iş yükü ve ağır çalışma koşullarıyla sağlık hizmetlerini sürdürüyor

Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası hemşirelerin “artan iş yüküne, personel eksikliğine, artan baskılara ve ağır çalışma koşullarına rağmen” sağlık hizmetini sürdürdüğünü kaydetti.

Sendika 12 Mayıs Hemşireler Günü dolayısıyla mesaj yayımlayarak tüm hemşirelerin gününü kutladı ve hemşirelere daha güvenli, daha insancıl ve emeğin karşılığını bulduğu çalışma koşulları sağlanmasını diledi.

Sağlık hizmetlerinin hekiminden hemşiresine, teknisyeninden destek personeline bir ekip işi olduğu vurgulanan mesajda, “Bu ekibin en güçlü parçalarından biri olan hemşirelerin emeği yalnızca bir meslek icrası değil, aynı zamanda büyük bir özveri ve insanlık sorumluluğudur.” denildi.

 

Önceki Haber

KTTB ve Tıp-İş FEMS Genel Kurulu’na katıldı

Sonraki Haber

DSÖ: Hantavirüs yeni bir pandemi başlangıcı değil

Sonraki Haber
ABD, hantavirüs vakası görülen gemiden vatandaşlarının tahliyesi için uçak gönderecek

DSÖ: Hantavirüs yeni bir pandemi başlangıcı değil

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Sample Page

Haber Kuzey © 2024

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Haber Kuzey © 2024