Cuma, Haziran 26, 2026
  • Giriş
Haber Kuzey
Advertisement
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Haber Kuzey
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster

Arıklı: “Limanlarda yeni sistemi kuruncaya kadar iş birliği yapacağız”

haberkuzey haberkuzey
Mart 7, 2025
içinde Kıbrıs
0
Arıklı: “Limanlarda yeni sistemi kuruncaya kadar iş birliği yapacağız”

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Gazimağusa ve Girne limanlarındaki grev askıya alan uzlaşının ardından yaptığı açıklamada, yeni sistem kurulana kadar Sendika ile iş birliği yapacaklarını söyledi.

Bakan Arıklı, “Yeni sistemi kuruncaya kadar iş birliği yapacağız ve yeni sistemin de kurulma şartlarını önümüzdeki günlerde hep birlikte konuşacağız.” dedi.

Sendika ile uzlaştıklarını ve grevin askıya alındığını söyleyen Arıklı, Sendika’nın pazartesi günü Serbest Liman Bölge Müdürü ve Kıbrıs Türk Liman İşçileri Şirketi Tasfiye Memuru Hasan Curcioğlu ile bir araya geleceğini belirterek, “Limanın en iyi en güzel şekilde yasal süreç tamamlanıncaya kadar nasıl yönetileceği konusunda görüşecekler.” dedi.

Limanın en iyi şekilde işletilmesi için gayret gösterdiklerini vurgulayan Arıklı, “Mağusa limanı stratejik bir yerdir. Dolayısıyla sendikanın orada olmasında büyük fayda var. Önümüzdeki süreçte de orada olacak ve o limanı hep birlikte en güzel şekilde işleteceğiz.” ifadelerini kullandı.

Hür İşçi Sendikaları Federasyonu (HÜR-İŞ) Başkanı Ahmet Serdaroğlu da, Bakan Arıklı ile yapılan toplantının çok verimli geçtiğini kaydetti.

Pazartesi günü çalışmaların devam edeceğini söyleyen Serdaroğlu, “Görüşmeler devam ettiği ve olumlu gittiği sürece grevlerimizi askıya aldık.” dedi.

Önceki Haber

KTTB’den YÖDAK’a çağrı: “Tıp ve diş hekimliği denklik sürecinde şeffaf ve bilimsel olun”

Sonraki Haber

8 Mart mesajları… GMO Başkanı Oymen: “Kadınlar direnmeye ve dünyayı değiştirmek için çalışmaya devam ediyor”

Sonraki Haber
8 Mart mesajları… GMO Başkanı Oymen: “Kadınlar direnmeye ve dünyayı değiştirmek için çalışmaya devam ediyor”

8 Mart mesajları… GMO Başkanı Oymen: “Kadınlar direnmeye ve dünyayı değiştirmek için çalışmaya devam ediyor”

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Sample Page

Haber Kuzey © 2024

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Haber Kuzey © 2024