Cumartesi, Haziran 27, 2026
  • Giriş
Haber Kuzey
Advertisement
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Haber Kuzey
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster

Kıb-Tek uyardı:Kuruma 675 TL üzeri borcu olanların elektriği yarın kesilecek

haberkuzey haberkuzey
Ocak 6, 2025
içinde Kıbrıs
0
Kıb-Tek’e 675 TL üzeri borcu olan abonelerin elektrikleri pazartesi günü kesilecek

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’na (Kıb-Tek) 675 TL üzeri borcu olan tüketicilerin elektriği yarın kesilecek.

Kıb-Tek’ten yapılan açıklamada, aralık ve öncesi döneme ait elektrik faturasını ödemeyen, kuruma 675 TL üzeri borcu olan tüketicilerle, Kıb-Tek’le imzalanan sözleşmeler ve taksitlendirilmiş hesaplar uyarınca ödeme geriliği bulunan özel ve tüzel abonelerin elektriğinin yarın kesileceği bildirildi.

Önceki Haber

MDP, erken seçim çağrısı yaptı

Sonraki Haber

Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası… Görmezler Derneği duyarlılık çağrısı yaptı

Sonraki Haber
Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası… Görmezler Derneği duyarlılık çağrısı yaptı

Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası… Görmezler Derneği duyarlılık çağrısı yaptı

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Sample Page

Haber Kuzey © 2024

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Haber Kuzey © 2024