Pazar, Haziran 28, 2026
  • Giriş
Haber Kuzey
Advertisement
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Haber Kuzey
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı

haberkuzey haberkuzey
Aralık 14, 2024
içinde Dünya
0
Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra faaliyetlerine başladı

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği’nde Türk bayrağı göndere çekilerek 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başladı.

Suriye’de 27 Kasım’da Halep’in batı kırsalında Beşşar Esed rejimi güçleriyle çatışmalara giren muhalifler, 8 Aralık’ta başkent Şam’da kontrolü sağlamış, ülkede 61 yıllık Baas rejimi devrilmişti.

Türkiye’nin Nuakşot Büyükelçisi Burhan Köroğlu, 12 Aralık’ta Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak görevlendirilmişti

2012 yılında faaliyetleri durdurulan Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği’nde Türk bayrağı bugün göndere çekildi ve elçilik faaliyetleri yeniden başladı

Önceki Haber

Açılış maçında, Çetinkaya Cihangir’i 1-0 mağlup etti

Sonraki Haber

TC Milli Savunma Bakanı Güler: Kıbrıs Türkleri’nin egemen eşitliklerinin kabulü olmazsa olmazdır

Sonraki Haber
TC Milli Savunma Bakanı Güler: Kıbrıs Türkleri’nin egemen eşitliklerinin kabulü olmazsa olmazdır

TC Milli Savunma Bakanı Güler: Kıbrıs Türkleri’nin egemen eşitliklerinin kabulü olmazsa olmazdır

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Sample Page

Haber Kuzey © 2024

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Haber Kuzey © 2024